Qila & Joe – Nikahan|Persalinan|Sanding|Outdoor – Putrajaya

Pengantin : Qila & Joe
Lokasi : Putrajaya
Tarikh : 29 & 30 Mac 2008

 
 
 
 
 

Beberapa minggu sebelum itu, saya ada menghadiri majlis perkahwinan kawan saya yg dibuat di Putrajaya. Melihat keindahan Putrajaya terutama Masjid dan kawasan pentadbiran kerajaan, saya berkata “bilalah aku nak dapat shoot kat sini”..

Tiba², TENG TENG TENG..!!! Qila call minta saya cover utk majlis perkahwinannya. Bila saya tanya dimana, dia jawab Putrajaya. Pehhhhh..!!! my wish. Allah makbulkan doa saya. Teruja gila sebelum nak pegi shoot.

Walaupun hujan turun selepas majlis, ini membuatkan kami ter”stuck” sekejap. Pasal tak bole keluar buat Outdoor Fotografi. Tapi Qila dan Joe mmg best, mereka nak jugak bergambar walaupun ketika itu hujan masih turun renyai. Korang mmg best.

Mereka ni tak susah nak guide, cakap sikit je, (Joe terutamanya) mmg pandai mencari posse dan mood yg baik. So semuanya berjalan cukup mudah, baik dan memuaskan.

Dan saya tak akan lupakan moment ini sebab inilah buat pertama kalinya selepas shoot wedding, badan saya sakit² hahaha. Itulah penangan Putrajaya  :-D  :-D 😀

Lets Enjoyyy.. !!! ehh tu dah kluar, Redah Jerr dan Okla tu.. 😉

Nak tengok lagi klik sini –> http://flickr.com/photos/caplez/sets/72157604650274202/

Pengarah Fotografi : Zizi
Zizei Photo Design
Http://caplez.fotopages.com
caplez@yahoo.com
019 – 233 9291
Photo Stock – FlickR -> http://flickr.com/photos/caplez/sets

Leave a Reply

