Shah & Atie – Persalinan|Persandingan – Setapak

 
 
 
 
 

Pengantin : Shah & Atie
Tarikh : 16 Mac 2008
Lokasi : Setapak

Pengantin ni mula² malu² je depan kamera. Camera Shy la kunun, tapi lepas tu senang, cakap sikit je, terus beraksi dah tak payah suruh² 😀

Pasangan ini duduk berjauhan. Satu kat KL satu nun kat Terengganu, siannya. Nak buat cammaner, cari rezeki ekk, nampaknya trend kawin sekarang mmg duduk berasingan. Takpe sayang anak tangan²kan, saya isteri tinggal²kan, semoga Shah & Atie terus gembira selama²nya.

InsyaAllah

Lagi gambar di sini -> http://flickr.com/photos/caplez/sets/72157604350560478/

Zizei Photo Design
Tel : 019 -2339291
Email : caplez@yahoo.com
Koleksi di FlickR -> http://flickr.com/photos/caplez/sets/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: