Faiza & Rizal – Sik Kedah fly with Airasia

Assalamualaikum..

Tajuk ala2 Jemapoh ke Manchestee la hehe (filem Hishamudin Rais). Just nak share apa yg berlaku minggu lepas. Buat pertama kalinya dalam hidup bergelar photographer, saya diterbangkan nun jauh ke utara Malaysia. Mmg satu pengalaman yg sangat2 berbeza dan priceless. Terima kasih kepada pasangan ini Faiza dan Rizal yg sudi membawa saya nun ke sana. 😀

Sedikit gambar2 yg menarik yg sempat dicuri rakam hehehe.
 
 
 
Tinggi di “Awan Dania”  :-D 😀, saya suka sambungan sungai ke laut tu 😀
 
Masa capture gambar nila yg buat saya teringat Fiza & Aina Naemah, 2 nyawa saya. Sedih tak dapat bawak dieorang, takpe saya dah janji dgn diri sendiri yg akan bawak jugak mereka nanti menikmati keindahan awan :-D 😀

 
Indahnya Kedah jelapang padi, hijau je..

Pada mulanya majlis Nikah & Sanding akan berlangsung sekaligus pada bulan 12, dan atas sebab2 yg tak dapat dielakkan, majlis nikah terpaksa diawalkan sebulan. Dan lagi saya dengar, banyak dugaan yg ditempuh sebelum berlangsungnya majlis nikah ini, katanya seminggu sebelum majlis mungkin terpaksa dibatalkan. Tapi takdir Allah takde siapa boleh halang, majlis pernikahan ini tetap berlangsung.

Mungkin ikatan jodoh itu kuat, dgn kekuasaan Allah maka semuanya berjalan dengan baik sekali. Alhamdulillah, tahniah dari saya. InsyaAllah bulan 12 kita jumpa lagi..  :->  :->

Sedikit moment2 indah yg dapat saya rakamkan..

 
 
 
gambar ni simple je, tapi ntah ada ssuatu setiap kali saya tengok gambar ni, ciuman tu nampak sangat ikhlasnya, rasa lain macamlah.. 😀

 

Leave a Reply

