Nadia & Med – Setapak – Nikah Sanding Outdoor

Nama Pengantin : Nadia & Med
Tarikh : 8 & 16 November 2008
Tempat : Setapak / Setiawangsa
Photog : Zizei

Assalamualaikum. Alhamdulillah ini adalah pembuka tirai utk bulan bz saya utk hujung tahun ini. Hampir kesemua tempahan yg diterima utk hujung tahun ini telah membuat tempahan awal, malah ada yang seawal sebelum puasa lagi, termasuklah juga utk pengantin ini yg telah menempah seawal 5 bulan sebelum majlis. Huh lama tu (baru perasan)  :-D 😀

Nadia & Med buat saya teringat dekat x-pengantin saya iaitu Hafiz dan Farah, sebab apa? sebab Nadia & Med berdua ni mmg suka senyum. Senyum je 24 jam. Pantang je dihala muka lens tu mesti automatik men”yenyum”kan diri haha. Sememangnya bila berhadapan dengan karekter pengantin sebegini buat saya lebih bersemangat utk mengambil gambar, saya jamin bukan saya jek, malah semua photografer pun begitu 😉

So kepada semua bakal2 pengantin yang membaca nota ini senyum dan enjoylah sepuas2nya kerana walaupun penat, semuanya akan berbaloi bila mendapat album nanti. Hari bahagia hari bergembira kan..??

Kepada Nadia & Med, tahniah dan selamat pengantin baru. Terima kasih juga kepada Pn Nik Fauziah sekeluarga.. 😀

Jom layanzz…

   
 
 
 
 
 
 
 

Tengok lagi, klik sini -> http://flickr.com/photos/caplez/sets/72157610953091820/

Happy Wedding
Zizei Photo Design
http://www.zizeiazli.com / http://caplez.fotopages.com
Email/Ym : caplez@yahoo.com
Tel : 019 233 9291

Komen dari fotopages –

thanks bro zizie..photographer y best..  Mon 5-Jan-2009 05:42
Posted by:nadia n med
IP: 144.177.50.5

2 thoughts on “Nadia & Med – Setapak – Nikah Sanding Outdoor

  1. tiadabernama says:

    lokasi yang cantik dan gambar yang mencengkam

  2. zul says:

    salam..
    cantikk gambar couple ni.. ingat lagi tak saya ada sekali masa shoot hari tu.. sepupu med..
    cheers..!!

Leave a Reply

