Redzuan & Azmah – Outdoor @ Taman Tasik Permaisuri Cheras

Pengantin : Redzuan & Azmah
Lokasi : Taman Tasik Bandar Permaisuri Cheras
Tarikh : 25 Disember 2008
Photographer : Zizei

Pagi cuti hari natal yg lalu, sedang semua org diulit mimpi yg indah2 kerana cuti umum, saya bersama Redzuan & Azmah melakukan senamrobik pagi di Taman Tasik Permaisuri ini haha. Sanding majlis mereka telah berlangsung 2 minggu sebelum, sesi “luar pintu”nya terpaksa ditunda ke hari ini atas sebab2 tertentu..

Soalan pertama saya utk Azmah – “Boleh senyum tak pagi2 ni..?”

“Saya tak pandai senyum” dgn nada tersipu2nye😛

tapi bila beraksi mak oii cam gini katanya tak pandai senyum. Kalau dia kata dia terer tadi, ntah macammane la rupanya.. lol

Senaman pagi utk saya juga sebab dah lama rasanya tak pusing satu taman. Huh berpeluh gak la pusing satu taman ni cari shot dan scene yg cantik. Credit utk pengantin juga sebab dieorang ni mmg sporting, enjoy je sepanjang sesi outdoor ni. So bila pengantin enjoy tukang tangkap gambar lagila enjoy..

Utk Redzuan & Azmah –  Selamat Pengantin Baru, semoga kekal ke akhir hayat. Enjoyss…

        

Nak lagi? klik sini -> http://flickr.com/photos/caplez/sets/72157612993463342/

Happy Wedding with Zizei

http://www.zizeiazli.com
https://photogpicisan.wordpress.com
caplez@yahoo.com
019 – 233 9291

Tagged , , ,

2 thoughts on “Redzuan & Azmah – Outdoor @ Taman Tasik Permaisuri Cheras

  1. acai says:

    pergghhh cun siot..walau aku dah tengok gambarnye aritu,hehe..
    lenkali aku nak try outdoor guna 50mm gaklah🙂
    azmah tu memang lawo kalau senyum,hehe..
    sila tunjuk ajarku lagi sifu…

    *weeiiii, aku ngah tuko2 gambar yg sesuai ni..gambar tu sementara jelah,ahhahaha..siot betul ko…

  2. Zizei says:

    50mm mmg best bro, cuma akan sakit badan sikit la ke depan belakang. so far aku mmg gila pakai lens ni.. huhu
    lu pun sifu la beb..🙂

Leave a Reply

