Aksi Aina di Penang

Aina Naemah seorang gadis berusia 1 tahun 3 bulan. Cukup cergas dan sangat aktif. Pantang ada ruang mesti dia buat satu pusingan haha, itula bidadari kecil saya. Hobi dia kacau saya masa tengah edit gambar pengantin haha🙂

Jom tengok aksi Aina kat Penang –


Ni kat Subang bersama Mamanya. Terminal 3 masa ni under constructions. So kosong je takde apa.


Aksi Aina dalam kapal terbang.


“Hello, hello, hello – perkataan yg dihafal semenjak kecil bila nampak telefon


Kegembiraan kat atas Feri.. Yeahhhhh


Naik beca pusing satu town penang.


Puas berjalan, inilah masanya utk Mama dan Papanya berehat.

Sekarang baru saya faham kenapa org tua kita bekerja keras siang malam, semuanya kerana anak2. Kenapa org beli kereta besar semuanya kerana anak2, dan kenapa org beli rumah besar, semuanya kerana anak2 juga.

Dan setiap kali saya melihat bila anak2 didera atau dianiay, hati saya mesti tersentuh terus teringat dekat anak saya yg satu ini. Alhamdulillah gadis kecil ini yg tidak tahu tentang kehidupan ini hidup dalam seharian2 yg riang dan gembira di bumi yang cukup aman, tenang dan selamat.

Hulurkan bantuan dan doa anda utk mangsa2 di Gaza, terutamanya kanak2 kecil yg menderita kerana kerakusan Yahudi. Semoga Allah memberi mereka kekuatan utk terus hidup.

5 thoughts on “Aksi Aina di Penang

  1. kecik says:

    layaaaaaaaaaannnnn hehehe

  2. acai says:

    slm zizei,
    aku suka baca entry2 bersifat kekeluargaaan camni..buat aku lebih menghargai mak ngan abah aku..walaupun aku lum kahwin tapi aku bleh bayangkanlah camne hidup bersama sok,ceeewaahhh…

    comei betul aina..adalah skit muka ko zei,haha..tapi aku paling suk ahobi dia tu,ehhe..aku rasa masalah ni dihadapi oleh semua photographer yang ada anak kecik,kekeke..

    btw, aritu masa ngah hangat aku ada buat satu sistem untuk bagi sumbangan melalui online..ko bleh follow link aku bagi ni untuk tujuan tu..jab lagi nak tutup suapay dapat hantar bantuan ke sana..:) aku suka kaedah FPX utk buat sistem bayaran tersebut..

    https://zakatsel.com.my/fpx2/gaza.asp?id=gaza

  3. tiadabernama says:

    pandai menyusun ayat, syadu plak bila baca…
    andai dapat ku hulurkan terus tangan ini di gaza utk membelai dan memeluk kanak2 yang berada dalam amat ketakutan….hanya doa dapat dipanjangkan moga selamat kaum-kaum dan agama ISLAM…

    COMEI SI BIDADARI KECIL…

  4. sny a.k.a ekin says:

    lame x jengok hasil keje zizie.. fiza kabare? awats la korg trn penang x habaq kat cheq… kalo x bole gether2 skali n tgk aina yg xpenah aku tgk secara live nih… busar suda anak dara fiza nih… hehehehheee…

  5. Zizei says:

    hi eken. yelah kitaorg lupa plak ko ada kat sana. papahal pun anak camamne, sehat?? nama apa?? tahniah laa yerr.. …

Leave a Reply

