Bunkface – Situasi di Astro Fest 2009

Entri kali ni takde kena mengena dengan perkahwinan. Saja nak cerita kemana saya pergi minggu lepas. Ahad lepas saya pegi Astro Fest 2009 bawak keluarga. Thanks to Iqbal kawan lama saya yang bagi tiket free ni.

Ambik kesempatan sikit nak ucap Selamat Pengantin Baru buat Iqbal dan Syarieya. Semoga kekal ke akhir hayat🙂, sori tak dapat datang wedding korang hari tu.🙂

Semuanya free, makan, game, urutan haha macam2lah semuanya free. Tapi yg paling org tunggu2 mestilah persembahan artis. Cuma bunkface je yang saya dapat cover, Meet Uncle Hussain tak dapat tunggu sebab diaorg perform malam. Huh!! frust gak la..

First single dieorang “Situasi” mmg gempak, kirenya saya buat lagu semangatlah setiap kali datang office haha. Perfomance dieorg hari tu pun pehh mmg mantap, muda2 lagi tapi dah nampak karisma as Indi Band. Mmg enjoy gila hari tu..

So enjoy laa..🙂

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tagged , ,

4 thoughts on “Bunkface – Situasi di Astro Fest 2009

  1. kecik says:

    hohoho mmg meriah band2 indi sekarang… papepon layan tgok gamba nih huhuhu tiket pon dapat free? what a luck!

  2. tiadabernama says:

    wah cantik shot, emr memang best la kumpulan bunkface niepenuh dgn energy tak boring tngk show diorang ..tapi frust tak dapat amek gambo samer huhuuu (

  3. iqbal says:

    hehe.. tahnks zz
    wah best gak ko punya web ni..🙂
    tahun depan kalau ada rezki
    aku jemput… no prob

  4. tiadabernama says:

    wah time kasih yer iqbal n family coz xx lupe utk ajak kami pegi ur fest….

Leave a Reply

