Maya & Modi – Pre Wedding Street Shoot Jalan Bukit Bintang/Pavilion KL

Pengantin : Maya & Modi
Tarikh : 21 Mac 2009
Lokasi : Jalan Bukit Bintang
Jurufoto : Zizei 
Jurufoto ke 2 : Amer 

Salam kembali.

Assignmen kali ini istimewa bagi saya. Utk kali ini saya berkesempatan utk shoot pasangan Modi & Maya. Ini pertama kali saya bekerjasama dengan pasangan bukan dari Malaysia. Mmg teruja.

Pasangan ini datang dari Aceh Indonesia yang sekarang sedang melanjutkan pengajian di Malaysia dan akan terbang nanti ke Jerman. Sebelum ke Jerman mereka perlu bernikah dahulu tapi tak sempat balik ke Indon utk Pre-Wedding shoot. Makanya Kuala Lumpur menjadi pilihan mereka utk PreWedding Shoot.

Pra Perkahwinan atau Pre Wedding sememangnya popular di Indonesia. Malah sudah menjadi satu trend utk pasangan pengantin di sana sebelum berlangsungnya hari perkahwinan sebenarnya mereka. Dan trend terkini tentunya Street Shoot. Lokasi yang dipilih adalah Jalan Bukit Bintang. Huh mmg “capek” (betul ke eja belasahlah) tapi mmg memenatkan.

Mmg best bekerja bersama mereka. Byk idea yang dikongsi bersama. Jom kita layan edisi yang ini nanti ada sambungannya lagi.. yeahhh…

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

bersambung ke episod 2 -> Maya & Modi – Pre Wedding KTM/Heritage Hotel Kuala Lumpur
Koleksi penuh Maya & Modi -> http://www.flickr.com/photos/caplez/sets/72157616364637977/

Happy Wedding with Zizei

Url rasmi : http://www.zizeiazli.com/

Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com

Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets

Email/YM : caplez@yahoo.com

Call/Sms : 019 – 233 9291

Tagged , , , , , ,

5 thoughts on “Maya & Modi – Pre Wedding Street Shoot Jalan Bukit Bintang/Pavilion KL

  1. […] di atas mengingatkan saya akan satu tugasan dulu (klik sini). Suatu waktu dulu yang meninggalkan kesan kepada karier sambilan saya sebagai Wedding […]

  2. ann says:

    alam,
    saya nak tanya mengenai quatation untuk majlis perkahwinan saya,

    tarikh:17,18,dan 19 disember 2010
    tempat :ke3nya di seremban,n.9

    17hb 12 10 : nikah selepas asar,tukar2 baju,dan mlm berinai
    18hb 12 10 : sanding
    19hb 12 10 : bertandang

    boleh saya tahu pakej untuk di atas berapa price ye?

  3. jason says:

    nak tanya saudara bagaimana nak dapatkan kebenaran untuk mengambil gambar pre shot wedding di pavilion? dengar khabar perlu mohon kan? harap saudara dapat membantu. terima kasih.

  4. shikin says:

    Salam..
    Zizei amik x job utk post wed sahaja..
    ingt nak wat kt area FRIM.

  5. […] kali kedua photoshoot saya di Pavilion KL. Saya pernah ke sini sekali dulu untuk pre wedding Modi & Maya. Pre wedding kali ini kami mendapat restu sepenuhnya dari pengurusan Pavilion. Yup, kalau korang […]

Leave a Reply

