Teaser for June & behind the scene – Happy Wedding with Zizei Photography

Bizi gila bulan 6 ni. Baru rasa senang sikit nak bernafas. Alhamdulillah murah rezeki, terima kasih Allah.

Musim cuti sekolah untuk pertengahan tahun 2009 ini sudah berakhir. Alhamdulillah semua yang telah dirancang dan dijanjikan telah dilaksanakan. Terima kasih kepada semua pengantin dan keluarga atau sesiapa jua yang memberi kerjasama ketika saya menjalankan tugasan dihari majlis berbahagia korang. Jangan risau album korang akan siap seperti yang telah dijanjikan, InsyaAllah. Ketika ini saya sedang berjuang dan bersengkang mata untuk menyiapkan semua album dan gambar korang. So tungguuuu…

Untuk itu sedikit teaser untuk korang dengan ucapan sabar menanti ye🙂 Semuanya terus dari kad tanpa editing lagi – segar dari ladang katanya hehe

 
 
 
 

Sedikit aksi behind the scene ketika tugasan bersama Nurul Izza & Dr Taufiq Khalila tempoh hari. Kredit utk Amer utk semua gambar2 ini di bawah🙂

 

dan ini hasilnya ..

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com/
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Email/YM : caplez@yahoo.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

4 thoughts on “Teaser for June & behind the scene – Happy Wedding with Zizei Photography

  1. kecik says:

    hahaha macam biasa abg kite mmg nyum nyum….. gudluck on ur job!
    weiii bile mau TT rindu sama kamu kekekekekk

  2. Nice color bro… :p

  3. rais says:

    aku dah tau mana nak komen ..he..he.. Pic guitar tu cantek bangat.. Bila nak TT nie . Ajak kecik sekali .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: