Outdoor, Teaser

Hanis & Fadh Manjung – teaser

Assalamualaikum..

Berita dari Manjung. Teaser utk Majlis Perkahwinan Hanis dan Fadh. Panas lagi ni baru semalam shoot terus dari kad. Gambar ni diambil di Taman Paya Bakau Lumut
Banyak lagi detik-detik kegembiraan mereka. Tunggu je la ekk..

p/s- sekarang berada di Teluk yang paling dalam di Malaysia. Dah lama tak bercuti bersama keluarga. Happy Birthday to my lovely wife. Terima kasih kerana menjadi Isteri dan Mama yang terhebat. We luv U šŸ™‚

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com/
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Email/YM : caplez@yahoo.com
Call/Sms : 019 ā€“ 233 9291

Advertisements

7 thoughts on “Hanis & Fadh Manjung – teaser”

  1. Salam
    eh bro, ni yg saya nampak kt teluk batik tu kan..
    mula2 nmpak pengantin je, photographer xnmpak
    pastu dh perasan bro dh jalan.. huhu
    time tu baru survey tmpat, esok baru shoot pengantin

    gud luck!!

  2. akum..zizie lmbat ke dpt tgk pic kat blog ni..hehehe..klu zizie dh download inform hanis yer..x sbar nak tgk pic weeding….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s