Outdoor – Kapten Fahezal & Siti Hashimah – Military Wedding | Perkahwinan Tentera – Dewan Sri Endon Putrajaya

Pengantin : Siti Hashimah dan Kapten Fahezal
Tarikh : 25 & 27 September 2009
Lokasi : Hospital Selayang & Dewan Sri Endon Putrajaya

Assalamualaikum.

Selepas teaser dan full album kini sessi outdoor.

Lokasi untuk outdoor untuk pengantin ni tak jauh mana pun. Keluar je kawasan Dewan Sri Endon ni ada satu kawasan landskap yang cantik. sunyi tempat ni memang seronoklah kalau nak buat outdoor.

Masa kita orang tengah shoot outdoor ni dari jauh sayup pandangan mata nampak seseorang, Shima yang nampak. Dengan menggunakan tele lens sejauh 200m rupa-rupanya orang itu ialah Paklah.😀

Akhir kata buat Shima dan Kapten Fahezal, selamat pengantin baru, semoga kekal selamanya dan terima kasih..

 
 
 
 
 
 

Nota kaki : Semalam saya deal dengan satu pasangan. Akhirnya dapat juga saya menjejakkan kaki ke Negeri Johor. Terima kasih kerana sudi menjemput saya. Satu perkara yang menarik pasal mereka ialah nama mereka sama. So kepada Afzan dan Afzan jumpa korang nanti insyaAllah😀

Koleksi penuh mereka di sini -> http://www.flickr.com/photos/caplez/sets/72157622456873362/

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com/
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Email/YM/FB : caplez@yahoo.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Tagged , , , , , ,

6 thoughts on “Outdoor – Kapten Fahezal & Siti Hashimah – Military Wedding | Perkahwinan Tentera – Dewan Sri Endon Putrajaya

  1. zenn says:

    salam..congrat bro..dpt pengantin unik tuh..nama same kakaka..

  2. awe says:

    Salam kenalan bro….nice pic no 4 tu. Singgah la komen aku nyer gambar…leh ko hantar gambar contest anak ko…..k

  3. Zizei says:

    zenn : sure konfius nak panggil nanti haha
    awe : salam kenal.. ade contest??😀

  4. Mohd RAis says:

    lame tak dengar khabar ….

  5. Acaii says:

    Terbaiklah zei..gambar ko sejak ada tele ngan UWA lens ni memang nampak lainlah,hehe..lelagi ngan editing ko yang makin semat,hehe..tahniah zei sebab dapat tembus ke johor sana..aku sbnrnya teringin nak tag ko ke johor tu..sebab minggu depan aku free..tapi ada hal plak bini aku,hehe..aku minggu depannya lagi kat JB plak..:) terus maju kedepan zei, tahniah!!!

  6. Zizei says:

    Rais : ada maa.. buat2 bz haha

    salam acaii – mmg dah lama aku ngidam ke johor tu dan akhirnya berjaya gak sampai, alhamdulillah merasa gak..
    ko mana layak dah nak berTA, sebab ko dah otai, segan aku nanti.. hehe..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: