Noor Azleenawati & Hasnul – Dewan Risda Ampang & Taman Tasik Ampang Hilir

Pengantin : Noor Azleenawati & Hasnul
Tarikh : 3 & 4 Okt 2009
Lokasi : Dewan Risda Ampang
Outdoor : Taman Tasik Ampang Hilir
Asistant Photog : Amer

Minggu ke-2 raya diteruskan dengan entry kali ini. Banyak perkara menarik yang saya dapat selama beberapa hari bersama pasangan ini. Satu perkara yang pasti kita perasan ialah kegembiraan mereka ketika majlis, terutamanya ketika sesi fotografi.

Pasangan ini sangat enjoy, minta sikit tapi mesti bagi lebih, memang menakjubkan pasangan ini.. Super duper sportingnya sehingga saya rasa terganggu kerana bergelak ketawa sepanjang masa haha..

Pengantin perempuan yang saya kenali sebagai Naza ialah kawan kepada isteri saya ketika di sekolah menengah. Ketika itu saya diberitahu yang Naza ini seorang yang brutal ketika sekolah dulu, so selepas sesi pertemuan dan perbincangan memang sah bagai dikata membuatkan saya membuat banyak percaturan dan perancangan kununnya macammana nak melembutkan “gadis brutal” ni haha.. tetapi tidak seperti yang disangka, ketika hari kejadian saya impress dengan aksi Naza. Serius beb gua impress haha ditambah dengan aksi gila-gila Hasnul tak terkata dah, caraa.. haha

Jom kita enjoy layan gambar-gambar mereka ini, untuk sambungan sebelah lelaki di Bukit Sentosa Rawang klik sini















Nota kaki 1 : Alhamdulillah tempahan untuk bulan Nov & Dis 2009 telah dipenuhi. Begitu juga untuk bulan Jan, Feb dan Mac 2010. Terima kasih dan seribu keampunan kepada mereka yg terpaksa saya tolak tarikhnya, biasalah benda baik ni mmg laris cepat.. hehehe

Nota kaki 2 : Kepada mereka yang ingin mendapat update terbaru dengan lebih cepat jumpa saya di facebook atau klik sini, banyak yang terbaru dan hangat di sana..

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com/
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Email/YM/FB : caplez@yahoo.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Tagged , , , , , , ,

6 thoughts on “Noor Azleenawati & Hasnul – Dewan Risda Ampang & Taman Tasik Ampang Hilir

  1. cikpingu says:

    cute pngantin main tarik2 bju 2.. hehe

  2. Zizei says:

    cikpingu : ada banyak kisah tarik2 pagar tu, antaranya pengantin pompuan ajak balik, abangnya taknakk.. hehehe

  3. Acaii says:

    Zizei, memang terbaiklah gambar2 ko sekarang..
    alhamdulillah, dah penuh jadual sampai tahun depan..murah rezeki kawan kita sorang ni..:) adalah nampaknya peluang aku untuk tag ngan ko zei,hehe..yahoo aku kena block kat ofis..ada benda aku nak tanya ko nih,huhu..nantilah ada masa aku email ye..terus maju zei!!

  4. Zizei says:

    acaii – alhamdulillah adelah rejeki sikit2.. adeh kena blok ke..?? hehe takpe emel je kalo papahal.. thanks bro

  5. […] minggu ketiga raya diteruskan dengan entry kali ini. Minggu sebelumnya untuk sebelah perempuan dibuat di Dewan Risda Ampang, majlis bertandang pula berlangsung di Bukit Sentosa Rawang. Lebih gila lebih ceria haha. Yelah […]

  6. Hidupku says:

    Salaam tuan. Nak tanya, if you dont mind. Tasik ni yang dekat jalan ampang tu eh? Berapa sewa dewan kawasan situ ek, if u have any idea?

Leave a Reply

