Shima & Iwan – Hulu Langat Selangor

Pengantin : Shima & Iwan
Tarikh : 31 Okt & 1 Nov 2009
Lokasi : Hulu Langat Selangor
Outdoor : Taman Agrotek Hulu Langat

Salam 1 Malaysia😀

Sukarnya menjadi jurugambar perkahwinan – bila anda perlu ingat nama pengantin anda setiap minggu. Bila setiap minggu akan jumpa pasangan baru, nama yang berlainan, mesti ada yang tersasul. Dan paling menakutkan bila anda tersasul nama-nama ini dirumah hehe. Tak susah nak ingat nama Shima sebab nama hampir sama dengan nama pengantin sebelum ni cuma nama Iwan je pada mulanya susah nak ingat.

Seronok bekerja masa majlis ni. Badan rasa nak goyang je sebab tak pernah lagi saya pergi kenduri kahwin DJ pasang lagu Dance haha.

Perancangan awal untuk sesi outdoor kali ni – disebuah kebun pisang dekat dengan rumah pengantin, tapi atas arahan Pihak Berkuasa Tempatan*, kami tak dapat nak shoot kat situ. Lain tempat lain adat resamnya, so saya perlu akur dengan ketentuan itu.

Terima kasih buat pasangan ini kerana telah menempah seawal 6 bulan sebelum majlis. Sampai saya lupa macammana rupa mereka hehe.

*Pihak Berkuasa Tempatan = Keluarga😀

Jom layan…

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Koleksi penuh mereka di sini -> http://www.flickr.com/photos/caplez/sets/72157622786702779/

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com/
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Email/YM/FB : caplez@yahoo.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Tagged , , ,

2 thoughts on “Shima & Iwan – Hulu Langat Selangor

  1. Shima says:

    Amboi… pihak berkuasa tempatan yek? Anyway, cun giler lah gambo…

  2. Zizei says:

    Salam Shima..

    Hehe terima kasih. Harap korang sukalah album tu..😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: