Lisa & Ayie – Keramat (teaser)

Pengantin : Lisa & Ayie
Tarikh : 12 Disember 2009
Lokasi : Keramat AU5

Mood bekerja untuk hujung tahun semakin menipis. Makin hari makin berat nak pergi kerja haha. Jgn ikut perangai buruk ni. Tengok kawan-kawan pergi bercuti bersama keluarga, aduhai cemburunya. Bukan sebab tak mahu pergi tapi sebab tak boleh pergi.

Hujung tahun dan cuti persekolahan menuntut seseorang photographer itu untuk berkorban. Berkorban masa dan kasih sayang haha. Saya bersyukur kerana mempunyai keluarga yang sangat memahami tanggungjawab, “takpe nanti dah redha sikit kita pergi bercuti ye” hehe.

Entry kali ni ialah untuk tugasan terbaru minggu lepas. Lisa & Ayie. Tempahan sudah dibuat seawal bulan April lepas, kira-kira 8 bulan dulu. Memang lama. Seperti biasa saya tak ingat langsung macammana rupa Lisa ni sampailah jumpa balik selepas 8 bulan. Minta tolong kepada semua pengantin yang telah membuat tempahan untuk tahun depan, sekiranya korang ada facebook, tolong add saya. Supaya kita boleh ingat-mengingati rupa masing-masing hehe.

Lisa ni berdarah Cina, ibu Lisa ni Cina, so sedia maklumlah kalau ada darah cina ni mata mesti sepet. Suruh bukak mata besar-besat pun sepet gak hehe..

Jom layan.



Nota kaki : Selamat Tahun Baru Hijrah. Semoga tahun baru ini memberi kita lebih kebaikkan.😀

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com/
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Email/YM/FB : caplez@yahoo.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Tagged

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: