Sue & Azani – Majlis Pernikahan | Selayang

Pengantin : Sue & Azani
Tarikh : 12 Disember 2009
Lokasi : Selayang

Assalamualaikum.

Ada pengantin tanya kenapa teaser gambar sikit sangat? Kadang-kadang sekeping, kadang-kadang 4 keping dan pasti tak sampai 10 keping pun. Kenapa.?

Kerana saya cuba menjadi gambar-gambar sebagai hak ekslusif pengantin, dimana semua gambar yang siap perlu diberi kepada pengantin terlebih dahulu kemudian baru akan dipublish di sini. Tak suprise la kalau org lain tengok dulu sebelum keluarga dan pengantin tengok kan..?? hehe. Tapi kalau anda ingin menjadi orang pertama yang nak melihat semua kerja-kerja saya boleh klik sini.

Teaser berikutnya teaser lagi haha, majlis pernikahan Sue dan Azani. Selesai je majlis Lisa & Ayie saya terus bergegas untuk tugasan ini. Tak jauh mana pun selayang je, tapi saya tak pernah sampai kawasan rumah Sue ni hehe duduk je selayang haha

Jom layannnzz…

 
 
 
 

Mana gambar Azani..?? Tunggu entri penuh sebab ada kisah kelakar yang ingin disampaikan. 😀😀

Tips : Semua orang tahu bilik pengantin ialah tempat istimewa untuk pasangan pengantin. Ianya akan dihias secantik dan sebaik mungkin. Bilik pengantin juga tempat wajib untuk sessi fotografi selain pelamin dan outdoor. Tapi sayang, bilik yang dihias cantik tadi kadang-kala nampak berselerak dengan pelbagai peralatan atau persediaan perkahwinan, hantaran atau apa saja di atas lantai. Sayangnya sebab seluruh kawasan bilik yang cantik tadi tidak dapat digunakan sebagai latar belakang. Rugi kerana idea terbatas dek kerana latar belakang yang tidak cantik tadi.

Jadi cadangan saya jadikan bilik pengantin sebagai tempat ekslusif. Letak segala peralatan atau hantaran atau apa saja yang tidak membantu ke tempat lain ketika hari majlis. Walaupun sempit tapi sebenarnya banyak perkara yang boleh dibuat di dalam bilik tersebut. Percayalah…😀😀

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com/
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Email/YM/FB : caplez@yahoo.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Tagged , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: