Sue & Azani – Wedding Solemnisation

Pengantin : Sue & Azani
Tarikh : Disember 2009
Lokasi : Selayang














Assalamualaikum dan jumpa lagi.

Lagi yang menariknya menjadi seorang jurugambar perkahwinan ialah ketika majlis pernikahan. Menariknya bila hampir setiap minggu saya akan dapat mendengar khutbah nikah yang berlainan. Memang bagus untuk bekalan saya sebagai seorang suami. Dalam banyak-banyak nasihat yang saya dengar satu yang sampai sekarang saya ingat ialah – “perkara kecil jangan dibesar-besarkan. Cepat-cepat selesaikan dengan baik” . Sampai sekarang saya masih ingat kata-kata itu.

Dan pasti satu perkara yang menarik ketika majlis pernikahan iaitu aksi pengantin lelaki ketika akad haha memang kelakar. Mana-mana majlis ada je insiden kelakar. Satu contoh seperti kat atas tu hehehe…

Enjoysss…

Koleksi penuh di flickr atau di facebook saya. Thankss

Nota kaki : Alhamdulillah semua album untuk tugasan bulan 12 telah siap dan sampai ke tangan pengantin. Terima kasih dan mengharapkan anda semua bergembira dari helaian pertama. Saya benar-benar berharap dapat memenuhi kepuasan hati semua orang, walaupun ianya sangat sukar, tapi saya cuba memberikan terbaik atas apa yang saya mampu. Terima kasih lagi😀 Yang masih tertunggu album kedua, tak lama lagi akan sampai, tunggu ye.

Nota kaki 2 : Saya dah tukar emel. Untuk semua urusan rasmi boleh hubungi saya ke zizeiazli@gmail.com (nampakla official sikit hehehe)

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Koleksi gambar @ Fotopages : http://caplez.fotopages.com
YM/FB : caplez@yahoo.com
Email : zizeiazli@gmail.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Tagged , , , ,

Leave a Reply

