Soffry & Fadlina – Wedding Teaser

Pengantin : Soffry & Fadlina
Lokasi : Taman Ampang Hilir & Kajang
Tarikh : Mac 2010
Assistant Photog : Amer







Assalamualaikum.

Cuaca tak menentu sekarang ni. Kalau siang dia punya panas terlalu la panas, tapi petang tiba-tiba hujan turun selebat-lebatnyanya. Itu yang berlaku masa tugasan ini. Berpeluh-peluh kepanasan pada siang hari, tiba-tiba masa nak layan outdoor hujan dan angin datang dengan tiba-tiba. Habis tersadai, nasib baik ada bumbung. Boleh kata bahagian pinggan ke bawah ni kuyup la jugak. Kesian kat pengantin.πŸ™‚

Nasib lebib baik masa majlis bertandang. Habis je sesi outdoor hujan pun turun. Tak rasa pun macam nak hujan sebelum tu. Sempatlah ber”outdoor” dekat kilang papan ni. Pelik..?? Tunggu entri penuh sebab banyak lagi gambar yang luarbiasa yang akan saya kongsi. Tunggu ye.

Nota Kaki : Sambutan hangat untuk tarikh 10/10/2010. Siapakah yang bertuah itu, kita tungguuuu…πŸ™‚

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Koleksi gambar @ Fotopages : http://caplez.fotopages.com
YM/FB : caplez@yahoo.com
Email : zizeiazli@gmail.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Tagged , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: