Fahmi & Zakiah – Majlis Beriani Besar + Bertandang












Pengantin : Fahmi & Zakiah
Lokasi : Jalan Kebun Klang
Tarikh : Feb 2010
Assistant Photog : Amer

Assalamualaikum.

Saya biasa dengar berinai besar tapi tak tau apa maksud besar sebenarnya, tapi kali ini baru saya tau betapa besarnya majlis berinai besar ini. Memang besar dah macam majlis bersanding dah. Almaklumlah anak sulung + orang jawa makanya majlis untuk sebelah lelaki ini memang gilang-gemilang.

Dengan ini berakhirlah entri untuk pasangan ini. Dari prewedding, teaser, majlis pernikahan, bersanding sehinggalah ke majlis bertandang ini. Terima kasih banyak buat pengantin dan keluarga kerana layanan dan kerjasama yang teramat terbaekk…

Selamat pengantin baru untuk Fahmi dan Zakiah. Semoga kekal selamanya, insyaAllah..

Ok kali ni saya nak berkongsi cara terbaik yang patut anda lakukan untuk mendapat quotation percuma daripada saya. Mudah je sebenarnya.

Langkah pertama emel saya ke zizeiazli[@]gmail.com ( buang tanda [ ] ) Emel dengan tajuk – Quotation Fotografi oleh (nama anda) dan sertakan detail seperti nama, no telefon, tarikh majlis, lokasi majlis dan majlis apa. Emel anda biasanya akan dibalas dengan pantas. Untuk follow-up boleh sms atau msg inbox saya di facebook untuk reminder. Semua ini sama seperti yang saya pernah tulis di sini.

Sukar untuk saya beri quotation tanpa mengetahui detail seperti yang diatas. Jadi sekiranya anda serius untuk mengetahui lebih lanjut kami juga serius untuk menerang segalanya-galanya kepada anda. Jadi perkongsian ini akan berjalan dengan lancar dan selesa. Mudahkan. Jadi tak perlu anda susah-susah telefon dan pada ketika itu saya gagal menjawab atau gagal memberikan info tepat.

Jumpa lagi terima kasih kerana sudi membaca😀

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Koleksi gambar @ Fotopages : http://caplez.fotopages.com
YM/FB : caplez@yahoo.com
Email : zizeiazli@gmail.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Tagged , ,

Leave a Reply

