Julisiah & Ezali – Perkahwinan 1Malaysia

















Lokasi : Bukit Beruntung, Rawang
Tarikh : April 2010
2nd Photog : Amer

Assalamualaikum.

Tugasan kali ini istimewa dan lain dari yang lain dan pertama kali bagi saya. Mungkin juga sesuai untuk dipanggil perkahwinan 1Malaysia. Pelbagai bangsa dan kaum datang meraikan perkahwinan ini.

Apa yang saya tau, mengikut susur galur keluarga ini, perkahwinan campur ini melibatkan beberapa bangsa iaitu Jawa + Punjabi + Melayu. Unikkan? Benarlah kata orang perkahwinan mampu untuk menyatukan sesuatu bangsa dan agama.

Lebih menarik lagi, perkahwinan ini dimeriahkan oleh pertunjukkan rally oleh pelumba rally negara Karamjit Singh. Kecohlah satu taman dengan bunyi ekzos yang bising. Kemudian pengantin diarak dengan kereta antik mengelilingi taman.

Satu lagi saya nak bagi tau, tahukah anda baju yang dipakai oleh Julisiah itu berharga berapa.? Jangan terkejut kerana harganya hampir mencecah RM3000.00πŸ˜€

Selamat pengantin baru buat Julisiah dan Ezali, semoga kekal selamanya.

Banyak lagi koleksi menarik mereka di facebook atau di flickr saya.

Terima kasih

Cita-cita untuk shoot insan ini akhirnya termakbul. Sejak sekolah lagi dan selepas 12 tahun baru sekarang saya dapat. Ini adalah tugasan tidak rasmi saya yang kedua bersama Dato’ Sri Anwar Ibrahim selepas yang pertama beberapa bulan lepas. Tak tau nak cakap macammana tapi saya suka ekspresi beliau, ada saja yang best untuk di rakam.πŸ˜€ Nak tengok lagi, macam biasa ada di facebook dan flickr saya.

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Koleksi gambar @ Fotopages : http://caplez.fotopages.com
YM/FB : caplez@yahoo.com
Email : zizeiazli@gmail.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Tagged , , , , , , , ,

Leave a Reply

