Izad & Sue – Pre Wedding














Assalamualaikum.

Bila kali terakhir korang pergi Tugu Negara.? Kali terakhir saya ke sini kira-kira 20 tahun yang lepas. Memang dah lama sangat tak datang sini. Keluarga saya selalu bawa saya datang sini dulu masa budak-budak, biasalah berlari kat taman hijau tu. Masa tu mana ada KLCC, Tugu Negara pun jadilah.

Beberapa jam bersama mereka ini memang menyeronokkan. Seronok melayan keletah mereka berdua, bergelak je, memang fun. Komitmen kedua-duanya pun sangat bagus, siap bawak props lagi. Cuaca pun baik masa tu walaupun tengahari buta, segalanya terbaik.

Kali ini saya cuba buat sesuatu lain yang tak pernah saya buat. Fotografi dengan penceritaan. Ala-ala telenovela. Skripnya : Satu pertemuan yang tidak dirancang, tetapi perempuan dulu yang memulakan langkah mengayat😀 Nak tau macammana rupa telenovela tu, klik dekat slideshow kat atas. Ni first time saya buat slideshow, sebarang komen boleh tulis kat bawah ni.😀

Buat Izad dan Sue, kalau sedang berkonflik tu, boleh tengok balik video ni, sure sejuk balik😀 Jumpa korang lagi nanti bulan 10 nanti.

Koleksi penuh mereka di sini..

Terima kasih…😀

Nota kaki : Sekiranya anda teringin nak buat potraiture sebegini dengan skrip sendiri, hubungi saya, impian anda boleh menjadi kenyataan 😀

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Koleksi gambar @ Fotopages : http://caplez.fotopages.com
YM/FB : caplez@yahoo.com
Email : zizeiazli@gmail.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Tagged , , , , , ,

One thought on “Izad & Sue – Pre Wedding

  1. Acaii says:

    Aku sangat suka slide show yang ko buat tu zei,hehe..akupun tak pernah buat lagi,hehee..kalau pengantin bekerjasama memang sangat best dan senang nak buat gambar kan zei..:) terbaik zei..semoga terus maju jaya..

Leave a Reply

