Nikah, Outdoor, Sanding

Kembara Chenta – Mimie & Umar
















Assalamualaikum.

Alhamdulillah selesai sudah majlis perkahwinan untuk pasangan Mimie dan Umar. Kali pertama saya jumpa pasangan ini pada hujung tahun 2009, hampir setahun dulu dan semuanya sudah berakhir dengan jayanya.

Outdoor photoshoot kali ini kami buat disebuah lokasi rahsia haha. Mimie yang bawa. Siap dengan surat kebenaran. Memang kagum dan cantik binaannya tapi agak sunyi. Di dalam bangunan keadaan agak sedikit menyeramkan. Bangunan ini telah siap 9 tahun yang lalu tapi hanya digunakan sekitar 2 tahun yang lepas. Mengikut kata makcik guard yang bertugas, perkara-perkara mistik memang dah jadi mainan mereka di sini.

So tunggu update seterusnya untuk koleksi mereka ini. Ada banyak lagi yang ingin dikongsi atau klik saja ikon facebook di atas untuk koleksi penuh, terbaru, terkini dan terhangat. Yeahhh 😀

Nota kaki : Tempahan untuk 2011 sedang rancak. Tempah sekarang sekiranya anda ingin mendapat harga pakej 2010, kerana seperti biasa masuk tahun baru akan ada harga baru. Cepat tempah untuk penjimatan, jadilah pengguna yang bijak. Anda cepat anda dapat 😀

Saya akan ke Johor Bahru dan Singapura pada hujung 2010 dan awal 2011. Sebagai tanda salam pengenalan, satu sesi “Family Potraiture” secara PERCUMA khas untuk untuk orang-orang Singapura. Hubungi saya sekiranya anda berminat atau sebarkan berita baik ini kepada rakan-rakan dan sedara-mara anda di sana. Hanya untuk yang pertama dan bertuah sahaja. Klik facebook saya diatas untuk maklumat lanjut.

Terima kasih

Blog : http://www.zizeiazli.com / https://photogpicisan.wordpress.com
Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Facebook : http://www.facebook.com/pages/Zizei-Photography/85327121358
Email : zizeiazli@gmail.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Leave a comment