Uncategorized

Sue & Azani – Wedding Solemnisation

Pengantin : Sue & Azani
Tarikh : Disember 2009
Lokasi : Selayang














Assalamualaikum dan jumpa lagi.

Lagi yang menariknya menjadi seorang jurugambar perkahwinan ialah ketika majlis pernikahan. Menariknya bila hampir setiap minggu saya akan dapat mendengar khutbah nikah yang berlainan. Memang bagus untuk bekalan saya sebagai seorang suami. Dalam banyak-banyak nasihat yang saya dengar satu yang sampai sekarang saya ingat ialah – “perkara kecil jangan dibesar-besarkan. Cepat-cepat selesaikan dengan baik” . Sampai sekarang saya masih ingat kata-kata itu.

Dan pasti satu perkara yang menarik ketika majlis pernikahan iaitu aksi pengantin lelaki ketika akad haha memang kelakar. Mana-mana majlis ada je insiden kelakar. Satu contoh seperti kat atas tu hehehe…

Enjoysss…

Koleksi penuh di flickr atau di facebook saya. Thankss

Nota kaki : Alhamdulillah semua album untuk tugasan bulan 12 telah siap dan sampai ke tangan pengantin. Terima kasih dan mengharapkan anda semua bergembira dari helaian pertama. Saya benar-benar berharap dapat memenuhi kepuasan hati semua orang, walaupun ianya sangat sukar, tapi saya cuba memberikan terbaik atas apa yang saya mampu. Terima kasih lagi 😀 Yang masih tertunggu album kedua, tak lama lagi akan sampai, tunggu ye.

Nota kaki 2 : Saya dah tukar emel. Untuk semua urusan rasmi boleh hubungi saya ke zizeiazli@gmail.com (nampakla official sikit hehehe)

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Koleksi gambar @ Fotopages : http://caplez.fotopages.com
YM/FB : caplez@yahoo.com
Email : zizeiazli@gmail.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Nikah, Outdoor, Sanding

Haslina & Helmi – Happy Wedding Story

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum.

Pernah tak anda terfikir yang anda mungkin bercinta dan berkahwin dengan jiran sebelah rumah anda? Jiran betul-betul sebelah. Bayangkanlah, nak keluar dating tunggu depan pintu je, balik dari dating naik tangga atau lif sama-sama, takdelah risau sangat kalau setakat hantar kat bawah kan. Haha.

Itulah yang hampir terjadi untuk pasangan ini bila mereka ditakdirkan mendapat undian untuk tinggal sebelah menyebelah. Tapi kerana cinta, mereka berkorban untuk tinggal lebih jauh hehe. Kalau tak lepas kahwin agaknya dipecahkan kot dinding rumah tu macam cerita Masam-Masam Manis. 😀

Ada orang cakap lelaki susah untuk senyum. Dan ada juga org cakap kalau jumpa lelaki yang senang senyum maknanya anda seorang photographer yang sangat bertuah. Ye ke? Memang saya bertuah mendapat pasangan ini. Sangat ceria dan romantis. Dari hari majlis sampailah ketika edit gambar saya tersenyum je tengok gambar-gambar mereka.

Selamat pengantin baru untuk Haslina dan Helmi. 😀

Nota kaki : Bila bercakap pasal outdoor semua orang ingat taman. Taman taman dan taman. Outdoor di atas dibuat dikawasan rumah perantin je, beberapa meter dari khemah. Jadi tak perlu susah-susah nak cari taman berkilometer jauhnya hehe. Cubalah.. 😀

Untuk koleksi penuh boleh tengok di sini(flickr) atau disini(facebook).

Happy Wedding with Zizei
Url rasmi : http://www.zizeiazli.com/
Laman blog rasmi : https://photogpicisan.wordpress.com
Koleksi gambar @ Flickr: http://flickr.com/photos/caplez/sets
Email/YM/FB : caplez@yahoo.com
Call/Sms : 019 – 233 9291

Berinai, bertandang, Fotokids, Khatam, Nikah, Outdoor, Persalinan, Pertunangan, prewedding, Sanding, Teaser, Tips

Pakej Fotografi Perkahwinan | Wedding Photography Package | Jurufoto Perkahwinan Selayang Kuala Lumpur

Assalamualaikum and haiii. If you’re interested in booking us for your wedding day just give me a shout using whatapps 0192339291 and we will reply asap.

Thanks and baiii